Úřední deska – Výběrová řízení

Úřední deska – Výběrová řízení
Název Na úřední
desce od
Obec Heřmanovice, se sídlem 793 74 Heřmanovice 136 tímto dne 21. 3. 2022 vyhlašuje Výzvu na podání nabídky na na těžbu dřeva včetně potěžebních úprav a pěstební práce v obecním lese 21. 3. 2022
Obec Heřmanovice, se sídlem 793 74 Heřmanovice 136 tímto dne 15. 11. 2021 vyhlašuje Výzvu na podání nabídky na těžbu dřeva v obecním lese 15. 11. 2021
Obec Heřmanovice, se sídlem 793 74 Heřmanovice 136 tímto dne 4. 10. 2021 vyhlašuje Výzvu na podání nabídky na těžbu dřeva a pěstební práce v obecním lese 4. 10. 2021
Obec Heřmanovice, se sídlem 793 74 Heřmanovice 136 tímto dne 26. 7. 2021 vyhlašuje Výzvu na podání nabídky na těžbu dřeva a pěstební práce v obecním lese 26. 7. 2021
Obec Heřmanovice, se sídlem 793 74 Heřmanovice 136 tímto dne 4. 5. 2021 vyhlašuje Výzvu na podání nabídky na těžbu dřeva a pěstební práce v obecním lese 4. 5. 2021
Výzva k podání nabídky na odkup dříví 8. 3. 2019
Uzavřené výběrové řízení s názvem „Traktor s příslušenstvím a servis“

Výzva k podání nabídky – zakázka malého rozsahu

Písemný záznam o posouzení a hodnocení nabídek

Oznamení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky

Smlouva na dodávku zboží a služeb (kupní smlouva)

21. 11. 2014
Zveřejnění smlouvy na akci: „CHODNÍKY PODÉL SILNICE II/453 V OBCI HEŘMANOVICE – I. ETAPA

SMLOUVA O DÍLO č. 1CH/2014 „CHODNÍKY PODÉL SILNICE II/453 V OBCI HEŘMANOVICE – I. ETAPA“.

20. 9. 2014
Vyhodnocení nabídky na zakázku malého rozsahu „CHODNÍKY PODÉL SILNICE II/453 V OBCI HEŘMANOVICE – I. ETAPA

Oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu

Písemný záznam o posouzení a hodnocení nabídek

25. 8. 2014
Výzva k podání nabídky na zakázku malého rozsahu „CHODNÍKY PODÉL SILNICE II/453 V OBCI HEŘMANOVICE – I. ETAPA

Výzva k podání nabídky – zakázka malého rozsahu

Přílohy a dokumentace

Příloha č. 1 – VÝKAZ (Krycí list rozpočtu)

Příloha č. 1 – VÝKAZ (Krycí list rozpočtu) v xls

Příloha č. 2 – Návrh smlouvy o dílo

Příloha č. 3 – Projektová dokumentace zakázky

A. Průvodní zpráva

B. Souhrnné řešení stavby – B-01 Přehledná situace

B. Souhrnné řešení stavby – B-02 Celková situace (foto)

C. Stavební část – Technická zpráva

C. Stavební část – Situace – chodník I

C. Stavební část – Situace – chodník II

C. Stavební část – Vzorové příčné řezy

C. Stavební část – Uložení potrubí

C. Stavební část – Uliční vpusť

E. Zásady organizace výstavby – Technická zpráva

E. Zásady organizace výstavby – Přechodné dopravní značení I

E. Zásady organizace výstavby – Přechodné dopravní značení II

F. Doklady – Doklady

F. Doklady – 01. Snímek katastrální mapy 1

F. Doklady – 01. Snímek katastrální mapy 2

F. Doklady – 02. Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace, středisko Bruntál

F. Doklady – 03. Policie ČR, KŘ Policie MSK, Územní odbor Bruntál, Dopravní inspektorát

F. Doklady – 04. Městský úřad Krnov – Odbor dopravy a silničního hospodářství

F. Doklady – 05. Městský úřad Krnov – Odbor životního prostředí

F. Doklady – 06. Městský úřad Krnov – Odbor regionálního rozvoje – státní památková péče

F. Doklady – 07. ČEZ Distribuce a.s.

F. Doklady – 08. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. – Situační výkres (93027-11)

F. Doklady – 08. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. – Vyjádření o existenci PVKS (93027-11)

F. Doklady – 09. RWE Distribuční služby, s.r.o.

F. Doklady – 10. Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava a.s.

Příloha č. 4 – Stavební povolení

Příloha č. 5 – Čestné prohlášení uchazeče o malou veřejnou zakázku

10. 8. 2014